poniedziałek, 15 września 2014

Make-up: Delikatny na rozmowę o pracę lub szkoły

 Nastał czas poszukiwania pracy, a ten wymusił na mnie zmianę koloru włosów - tak więc powracam na bloga odmieniona.

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować jeden z moich wyjściowych makijaży idealnych na rozmowę kwalifikacyjną. Jest to wersja delikatna, z lekkim połyskiem na powiece, rozświetlona i z naturalnie podkreślonymi ustami. Idealne gdy nie chcemy lub boimy się przesadzić z makijażem, świetnie podkreśla naturalny kształt oka. Dla mnie idealna propozycja delikatnego makijażu podkreślającego urodę w odcieniach szarości, który eksponuje nasze wdzięki, a jednocześnie jest na tyle permanentny, iż wyglądamy jakbyśmy prawie w ogóle nic ze sobą nie robiły.



Moje usta naturalnie mają dość intensywną barwę, ale nałożenie na nich płynnego różu od Manhattan pięknie podbija ich barwę, jest trwały i daje zupełnie naturalny efekt (także w odczuwaniu na ustach) - wkrótce recenzja!.

Zamiast wypisywać szczegółowo wykorzystane kosmetyki postanowiłam wykonać zestawienie obrazkowe. Dajcie znać, czy podoba Wam się takie rozwiązanie.


10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sama nie jestem przekonana do zmiany (jakoś mi tak normalnie), ale poszukiwanie pracy niestety wymusiło zmianę...

      Usuń
  2. Ja bym sobie mimo wszystko troszkę bardziej podkreśliła oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za sugestię - długo sama wolałam wersje z akcentem na oczy, ostatnio jednak po miesiącu bez makijażu mam trochę świeższe podejście do makijażu.

      Będzie i wersja z większym naciskiem na oko (właściwie już dziś ją mam na sobie, tylko aparat padł).

      Usuń
  3. Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, tu UW stoi trochę wyżej. C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na internetowe statystyki, Jagielloński jest tylko nieznacznie gorszy. I tak będzie moją alternatywą zastępczą, bo to druga najlepsza uczelnia w Polsce (jeśli chodzi o mój kierunek).

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatny, jednak nie dla mnie. Czułabym się naga w takim makijażu:D ale Tobie pasuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie podkreśla Twoją urodę :) I fajny pomysł z tym zestawieniem :D

    OdpowiedzUsuń