czwartek, 17 kwietnia 2014

Make-up: O borze! Różowy?!

To, iż fanką różu nie jestem jest faktem znanym. Oto Karaluch w różu po raz drugi raz w życiu (pierwszym był powrót do domu po wycieczce rowerowej w pożyczonym podkoszulku, by nie odstraszać wonią współpasażerów).

Skąd pomysł na ten kolor? Ostatnio na blogach które obserwuję pojawia się coraz więcej różowych, fioletowych i ogólnie obłędnych makijaży- chciałam spróbować i ja. Tym bardziej, iż ostatnio eksperymentuję z dużo jaśniejszym makijażem oka i przy obecnym, mocno spranym błękitem na włosach kolor ten ciekawie współgra. 

Wyjście na piwo było idealną okazją na spróbowanie czegoś nowego. 


Wykorzystane kosmetyki:
Eyeliner Maybelline Lasting Drama
Duraline Inglot
Tusz do rzęs Hean Gigant Shock
Korektor Kobo Modeling Illuminator 101
Sleek Au Naturell: Bark (brwi)
Paleta AG 167: A12, D9, F9, H10

19 komentarzy:

  1. Ciekawy makijaż, bardzo ładnie się prezentuje, ale nie jestem fanką różu na powiekach. Ostatnio toleruję jedynie brązy i beże, ewentualnie brązowe szarości. Chyba się starzeję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ostatnio też dopadł mnie ten syndrom.

      Usuń
  2. całkiem ładnie to wygląda, ja nie przepadam za różami, ale jedynie w makijażu, bo wydaje mi się, że mam jeszcze mniej wyspane oczy niż zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam połączenie różu z fioletem, w rysunkach jak i w makijażu strasznie często pojawia się ten duet. Mimo to moja szafa jest królestwem czerni xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, pieknie roztarte kolory!
    Wyobrażam sobie, jak wygląda zestawienie tego makijażu z Twoimi włosami, ale chętnie zobaczyłabym jakieś zdjęcia portretowe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/2014/04/24-anna-potaczek-wymarzony-25-maciej.html

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny róz...mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie to wygląda przy zielonych oczach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tam oj tam, do Twojego koloru oczu ten róż bardzo pasuje. C:

    OdpowiedzUsuń
  9. Róż ładnie wydobywa kolor Twojego oka. :)Jedynie kreseczka źle się 'układa' przy jaskółce - proponuję zaczynać ją nieco niżej i ciągnąć bardziej w górę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki urok, że u mnie każda kreska jest inna pomimo, że robię je od prawie 8 lat. Zależy chyba od dnia. Być może tutaj wygląda kiepsko, ale znów zaczęta niżej źle wygląda. I szukaj tu złotego środka.

      Ale na pewno skorzystam z rady, dziękuję (;

      Usuń
  10. Ja jakoś zawsze się obawiam różu na oku, ale u Ciebie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nigdy nie byłam fanką tego koloru, do tego w połączeniu z niebieskimi włosami. Jak widać, człowiek czasami eksperymentuje, a gusta mu się zmieniają.

      Usuń
  11. Świetny!!!!! Bardzo ładne cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń