wtorek, 11 marca 2014

Prosty makijaż pod kolor włosów

Moja fotogeniczność mnie powala... wraz z chęcią mojego aparatu do współpracy. Albo on jest dla mnie nie miły, albo nie potrafię obsługiwać kompaktów.

Jak najłatwiej podbić kolor włosów? Makijażem oka! Oczywiście ja mam z jednej strony zadanie niezwykle ułatwione, z drugiej to przez nie jestem ograniczana. 

Ostatnio nie mogę również dojść do porozumienia z brwiami, dlatego dziś w wersji dziewiczej, jedynie wyczesane, tak by nie podbijać dość mocno zaakcentowanych oczu.




Wykorzystane kosmetyki:
Podkład Rimmel True Match 010 Light Porcelain
Hean Hight Definition Camouflage Eye Mix
Inglot cień 344
Baza pod cienie Gosh
Czarny oraz niebieski cień z paletki AG 167
Czarna i biała kredka do oczu
Eyeliner żelowy Maybelline
Czarny tusz do rzęs Hean Gigant Schock
Niebieski tusz do rzęs Rubens
Puder ryżowy Pierre Rene Loose Powder
Rozświetlacz w płynie High Light Technic

9 komentarzy:

  1. Super :) jeszcze usta czerwone do tego ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusiło mnie, ale nie chciałam przesadzić. Może następnym razem się skuszę

      Usuń
  2. Nie mogę się napatrzyć na Twój kolor włosów, za każdym razem jak do Ciebie wpadam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam to samo gdy odwiedzam Twojego bloga (;

      Usuń
  3. świetnie to wygląda ! ;)
    http://karakarolina.blogspot.com/ miło mi będzie jak wpadniesz :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo trafny makijaz..pieknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz genialny kolor włosów!! Pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń