piątek, 17 stycznia 2014

„Ambasadorki Pierre Rene i MIYO – III edycja”

Widziałam kilka propozycji innych dziewczyn startujących w konkursie- niektóre z propozycji są wyjściowe, inne zupełnie odjechane i alernatywne. Mam wrażenie, że w cieniu konkurencji wypadam bardzo licho- ale próbować można, nadzieja matą głupich.

Początkowo kusiło mnie stworzenie kompozycji ekstrawaganckiej, zakrawającej o makijaże gotyckie, ostatecznie zdecydowałam się na klasyczny, delikatny make-up z wyraźnym efektem odcięcia. Ponieważ jestem bladolicą, postawiłam na ideę- czerń na oku, biel na buzi. Znalazłam nawet monochromatyczne tło, tak by jedynym akcentem kolorystycznym były moje włosy.


Dlaczego próbuję sił? Bo uważam, że powinno się promować polskie marki. Sama zapewne nie znałabym jej, gdyby nie dziewczyna mieszkająca w mieście produkcji tych kosmetyków, czyli poczta pantoflowa. Kosmetyki z którymi miałam styczność mają świetną jakość, a ponad to można je złapać za wręcz śmieszną cenę. Szkoda, że w Krakowie tak trudno o pełen asortyment... chciałabym, aby gablota Pierre Rene/MIYO stała obok dobrze znanych marek. Ideałem by było, gdyby wchodząc do jakiejkolwiek drogerii mogłabym być pewna, że znajdę coś 'ich'. A tak, trzeba się na prawdę naszukać lub kupować z internetów.

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuje, przyda się przy takiej konkurencji (;

      Usuń
  2. do mnie dzisiaj doszły pędzelki i też Sunshade Minerals ! Jakie kupiłaś ? Ja mam ten zestaw dziewięciu pędzli, są mega mięciutkie i nieźle się zapowiadają :) Zamierzam o nich napisać :) co do pomady z Anastasii to jeszcze nie wiem jak ją sprowadzę, ale może uda mi się upolować na E-Bay'u :) A bronzerowi z Pierre Rene na pewno się przyjrzę !

    Widzę, że też oglądasz filmiki Maxi i to pewnie na jej kanale słyszałaś o tych pędzelkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie z kanału Maxi, przyczajałam się na pędzle do blendowania i wybrałam zestaw 6 sztukowy, ten limitowany z pędzlem kabuki (kusił mnie też ten farbowany na niebiesko), a przy okazji jakoś stwierdziłam, że jak płace za przesyłkę to się dokompletuje i kupie też ten 9cio częściowy, bo polowałam też większy pędzel do różu- niestety osobnych sztuk nie opłaca się kupować i pomimo tego, że pędzle mi się powtórzą to pewnie zrobię z nich dobry użytek (; W sumie to chyba ona zachwalała ten do różu właśnie w filmiku o pędzlach.
      Przyjrzyj się, bo na prawdę ma dobre opinie- szkoda tylko, że w Krakowie trudno o dospępność tej marki.

      Usuń
  3. Trzymam kciuki ! Napatrzeć się nie mogę na To zdjęcie !! Powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przzepiękny makijaz i cudowna twarz !!!!!!!! i te włosy !!!!!!! ajććććc ..rewelacjaa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Trzymam kciuki za nas obie w tej rywalizacji- może przynajmniej jednej uda się zostać 'wybraną'. Chociaż jak patrzę na konkurencję to na prawdę musiałabym oczarować jury...

      Usuń